De heenreis naar Sheffield - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Susan Wolters - WaarBenJij.nu De heenreis naar Sheffield - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Susan Wolters - WaarBenJij.nu

De heenreis naar Sheffield

Door: Susan Wolters

Blijf op de hoogte en volg Susan

12 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Zondag 12 November 2017 vertrok de taxi 03;00 's nachts vanuit Groesbeek naar Keulen. Samen met Samen met Sem, Liza, Bregje, Britt, Ivo, Shane en Jurgen reisde ik samen naar Keulen. Om 05;00 kwamen we op het vliegveld in Keulen aan. We verzamelde met alle klasgenoten die ook deze vlucht hadden en gingen door naar de douane. Ons vliegtuig had vertraging dus we stegen later op. De vliegreis duurde ongeveer een uur en 30 minuten. In Engelse tijd kwamen we 08;00 in Manchester aan. Op het vliegveld van Manchester hebben we gewacht op de koffers zijn we doorgelopen naar het station. Een klasgenoot van ons (Enes) had geregeld dat er 2 taxi's kwamen waar 20 personen in vervoerd konden worden naar Sheffield toe. Om 10;00 vertrokken de taxi's naar Sheffield. De taxi rit duurde ongeveer anderhalf uur. De taxi's hadden ons afgezet bij de Mac Donalds dicht bij het centraal station. Om 16;00 moest iedereen verzamelen bij Sheffield City College in Sheffield. Om de tijd te vullen hebben we gegeten bij de Mac Donalds en rondgelopen door Sheffield heen. Het was wel vervelend dat de koffers overal mee heen moesten, maar we waren ruim op tijd bij Sheffield City College. Alle gastgezinnen kwamen rond 16;00 iedereen ophalen. Als een-na laatste werden Sem Janssen en ik opgehaald door ons gastgezin. We stelden ons voor en gingen mee in de auto naar het huis. De mensen waarbij we in het gastgezin zitten heten Ricky en Marcia Grainger. Ons adres is op loop afstand van het Sheffield station, dus dat is erg fijn. Toen we binnen kwamen kregen we een rondleiding door het huis en mochten we onze spullen neerleggen. s' Avonds zijn we nog met wat klasgenoten door Sheffield heen gelopen om rond te kijken. Daarna vroeg gaan slapen want de volgende dag moesten we naar school.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Mijn naam is Susan Wolters. Ik ben 17 jaar oud en kom uit Groesbeek. Ik volg de opleiding Sport en Bewegen niveau 4 op het ROC in Nijmegen. Dit is mijn tweede leerjaar van de opleiding. Ik heb gekozen voor het profiel BOS (Buurt, Onderwijs, Sport). Ik heb gekozen voor de keuzedelen Internationaal II en Fitness. Dit jaar ga ik 2 weken naar Engeland in een gastgezin, daarnaast moet ik minimaal 4 weken naar het buitenland in de zomervakantie. Door de stages hoop veel ervaring op te doen en mijn Engels te verbeteren. Mooie plekken bezoeken, nieuwe mensen leren kennen en veel plezier te hebben.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 4434

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Mijn reis naar Sheffield

Landen bezocht: